Začneme holým statistickým faktem: „Věděli jste, že čtenost SMS zpráv je 8x vyšší než u e-mailu? Navíc 90 % SMSek je přečteno dokonce do 3 minut od jejich přijetí!
To je slušný výsledek, že.
Na klientské SMSky proto nedáme dopustit a investice do nich se mnohonásobně vyplácí.
ZOOSoft umí hromadně rozesílat i jiné druhy zpráv, pomocí kterých si můžete vytvořit váš vlastní jednoduchý marketing.
Další dalo by se říct vychytávkou, kterou můžete klientovi automaticky odesílat, je přání k svátku či k narozeninám. Bezpochyby každého potěší a příjemně překvapí přání od vás. A přesně to je účelem – projevit empatii a náklonnost ke klientovi. Osobní přístup totiž boří hranice, vytváří vazbu a tím i vracejícího se klienta.
TIP: V přání (textu zprávy) se může objevit třeba i 10% narozeninová sleva, dárek nebo cokoli, co může podnítit klienta k objednání svého mazlíčka či k jiné akci.
S SMSkami se vyplatí nakládat chytře, cíleně a velmi promyšleně. Můžete své zákazníky informovat třeba o tom, že máte ve vašem salonu novou kosmetiku pro pejsky, spustili jste eshop, máte akci na dárkové poukazy, nabízíte službu za akční cenu atp.
Reklamní zprávy lze rozesílat hromadně, vybrané skupině klientů, ale i jednotlivcům, záleží na vás, co konkrétně zrovna máte v plánu. Dobře cílená SMSka vám dokáže příjemně naladit klienta a samozřejmě přinést větší zisk.
1) Klienti vodí své mazlíčky (nezapomínají) na objednané termíny → neztrácíte zisky.
2) Budujete s klientem osobní vztah, důvěru, loajálnost → znovu k vám přijdou investovat své peníze.
3) Zákazníci reagují na vaše akce a využívají jich → navýšení obratu.
Komunikujte proto se zákazníky jednoduše a efektivně přes kanál, který denně využívají. Vyplatí se to a přinese užitek jako vám, tak vaší klientele.