Menu

Nepodceňujte klientské SMSky, přinesou vám víc benefitů, než možná sami čekáte

Nepodceňujte klientské SMSky, přinesou vám víc benefitů, než možná sami čekáte Nepodceňujte klientské SMSky, přinesou vám víc benefitů, než možná sami čekáte

Začneme holým statistickým faktem: „Věděli jste, že čtenost SMS zpráv je 8x vyšší než u e-mailu? Navíc 90 % SMSek je přečteno dokonce do 3 minut od jejich přijetí! 
To je slušný výsledek, že. 

Pojďte si v tomto článku přečíst, jak můžete právě SMS zprávy využít ve váš prospěch, aniž byste museli do telefonu datlovat jednu esemesku za druhou.
S rychlým a cíleným odesíláním zpráv vám pomůže SMS Manager ve vašem programu ZOOSoft. Je to samostatný pomocník, kterého brzy oceníte, po prvotním nastavení odesílá zprávy automaticky a není třeba mu věnovat žádný další čas navíc.

Automatické připomenutí objednávky = zpráva nad zlato 🥇

Tou nejefektivnější zprávou, kterou můžete klientovi odeslat, je připomenutí jeho objednávky, nejlépe 24 hodin předem.
1. Klientovi připomenete jeho návštěvu, což je milé a v téhle uspěchané době osvěžující. Velmi se také snižuje pravděpodobnost, že na vás klient zapomene a na objednaný termín s mazlíčkem nedorazí.
2. Zpráva může klienta podnítit k tomu, aby si uvědomil, že vlastně v daný čas dorazit nemůže. Zavolá vám tedy a svůj termín zruší či změní. Vy tak máte ještě dostatek času, objednat si na volné místo někoho jiného.
3. Budujete si s klientem na podvědomé úrovni hlubší vztah, poskytujete mu „službu navíc". Dle průzkumů klienti připomínkové zprávy velmi oceňují a někteří se na ně i spoléhají.
Spokojený zákazník = loajální zákazník.

Na klientské SMSky proto nedáme dopustit a investice do nich se mnohonásobně vyplácí. 

Připomínkami rezervací vaše možnosti nekončí!

ZOOSoft umí hromadně rozesílat i jiné druhy zpráv, pomocí kterých si můžete vytvořit váš vlastní jednoduchý marketing.
Další dalo by se říct vychytávkou, kterou můžete klientovi automaticky odesílat, je přání k svátku či k narozeninám. Bezpochyby každého potěší a příjemně překvapí přání od vás. A přesně to je účelem – projevit empatii a náklonnost ke klientovi. Osobní přístup totiž boří hranice, vytváří vazbu a tím i vracejícího se klienta.
TIP: V přání (textu zprávy) se může objevit třeba i 10% narozeninová sleva, dárek nebo cokoli, co může podnítit klienta k objednání svého mazlíčka či k jiné akci.

Reklamní / informační zprávy mají obrovskou sílu

S SMSkami se vyplatí nakládat chytře, cíleně a velmi promyšleně. Můžete své zákazníky informovat třeba o tom, že máte ve vašem salonu novou kosmetiku pro pejsky, spustili jste eshop, máte akci na dárkové poukazy, nabízíte službu za akční cenu atp.

Reklamní zprávy lze rozesílat hromadně, vybrané skupině klientů, ale i jednotlivcům, záleží na vás, co konkrétně zrovna máte v plánu. Dobře cílená SMSka vám dokáže příjemně naladit klienta a samozřejmě přinést větší zisk.

Závěrem shrnutí a jednoduchá odpověď, PROČ jsou klientské SMS zprávy pro salon ceněným přínosem

1) Klienti vodí své mazlíčky (nezapomínají) na objednané termínyneztrácíte zisky.
2) Budujete s klientem osobní vztah, důvěru, loajálnost → znovu k vám přijdou investovat své peníze.
3) Zákazníci reagují na vaše akce a využívají jichnavýšení obratu.

Komunikujte proto se zákazníky jednoduše a efektivně přes kanál, který denně využívají. Vyplatí se to a přinese užitek jako vám, tak vaší klientele. 

Děsivé zkratky GDPR, EET nebo eKasa → se ZOOSoft m...
Nejčastěji kladené otázky

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.zoosoft.cz/