Menu
Vychytaná kartotéka klientů / mazlíčků Vychytaná kartotéka klientů / mazlíčků
Vy: „Dobrý den, tak jakou máte představu?" Klient: „Ideálně tak jako když jsme u vás byli poprvé, to bylo nejlepší. Nezapomeňte ale, že se bojí vody a je citlivý na pravé přední pacce, jak jí má po operaci… Jó a můžu vás poprosit ještě o ten šampon, o kterém jste mi minule vyprávěla? Měla jsem i vzorek, byl moc fajn."  ...
Celý článek
Nepodceňujte klientské SMSky, přinesou vám víc benefitů, než možná sami čekáte Nepodceňujte klientské SMSky, přinesou vám víc benefitů, než možná sami čekáte
Začneme holým statistickým faktem: „Věděli jste, že čtenost SMS zpráv je 8x vyšší než u e-mailu? Navíc 90 % SMSek je přečteno dokonce do 3 minut od jejich přijetí! To je slušný výsledek, že.  Pojďte si v tomto článku přečíst, jak můžete právě SMS zprávy využít ve váš prospěch, aniž byste museli do telefonu datlovat jednu esemesku za ...
Celý článek
ZOOSoft | Často kladené otázky | Q&A ZOOSoft | Často kladené otázky | Q&A
V tomto článku najdete odpovědi na 7 technických otázek, na které se nás salony velmi často ptají.  Může ale se samozřejmě stát, že zde odpověď na vaši konkrétní otázku nenajdete. V takovém případě jsme pro vás k dispozici na chatu (v levém spodním rohu obrazovky 😊), telefonu i emailu. Rádi vám odpovíme na všechny...
Celý článek
Děsivé zkratky GDPR, EET nebo eKasa → se ZOOSoft máte vše bezpečně pod kontrolou Děsivé zkratky GDPR, EET nebo eKasa → se ZOOSoft máte vše bezpečně pod kontrolou
Majitel úspěšného psího salonu si jistě umí mistrovsky počínat se zvířaty, zvládá skvělé střihy, poradí si s problémovým pejskem i s tím, když objeví nemilé překvapení v podobě blech.Nicméně „dobře podnikat" bohužel neznamená pouze ovládat výše zmíněné, je třeba dodržovat a splňovat nastavená pravidla dané země a Evropské unie. Povíme si proto...
Celý článek