Co umí ZOOSoft?

Níže najdete výčet těch „nejhlavnějších“ funkcí. Pokud zde nenajdete funkci, kterou hledáte, zeptejte se nás, v případě, že bude dotazovaná vlastnost v programu chybět, rádi jí do ZOOSoftu přidáme.

• detailní kartotéka klientů/mazlíčků – včetně kompletní historie, nákupního chování a statistik 
• tvorba skupin – pro detailní práci s klientelou 
• blacklist – pro nepřizpůsobivé klienty 
• věrnostní program pro vězné zákazníky
• VIP slevy 
• GDPR pod kontrolou
• evidence návštěv
• přehledný kalendář objednávek - s možností synchronizace do telefonu,
  máte tak váš pracovní harmonogram a kontakty na klienty stále u sebe
• plánování směn
• automatické SMS připomínky
  (objednávky, přání k svátku/narozeninám, hromadné storno, reklamní / volné zprávy)
• rychlé zúčtování s klientem – rozličné typy plateb
  (hotovost, platební karta, barter, QR platba, kredit, voucher, kryptoplatba…)
• vlastní design účtenky
• účtování v různých měnách
• odesílání účtenek na email zákazníka
• denní / měsíční uzávěrky tržeb – jednotlivec / celá firma
• historie účtenek – možnost kontroly, editace, storno
• statistiky tržeb – „výdělečnost salonu“
• oddělené tržby servisních uživatelů – materiál na práci, vlastní spotřeba, eshop atp. 
• snadný prodej dárkových poukazů a jasný přehled o jejich čerpání
• hlídání skladových zásob i spotřeby materiálu
• upozorňování na docházející zboží
• pohodlná tvorba inventur
• evidence ceníku a vážený průměr nákupů zboží
• správa jednotlivých uživatelů = zaměstnanci pod kontrolou
• rozdílná práva jednotlivých obsluh – majitel, manager, zaměstnanec…
• personální analýza jednotlivých obsluh
• evidence docházky 
• pokladna – hlídání pohybu hotovosti na saloně
• kompletní ekonomický přehled od režijních nákladů, až po ohodnocení personálu
• detailní statistiky prodejů, služeb, úspěšnosti, zkrátka kompletně všeho, co se ve vašem salonu děje
• podklady pro účetní připravené na jedno kliknutí (bez práce navíc)
• evidence a správa neomezeného množství firem / IČařů v jednom programu
• kartotéka dodavatelů a spolupracujících firem
• evidence dýšek / pokut
• importy, exporty (ceník, zákazníci, slady...)
• úkolovník – abyste už vy ani nikdo jiný na nic nezapomněli 
• modul Online rezervační systém – pro usnadnění práce a přijímání rezervací 24/7
• vícejazyčné uživatelské prostředí
• automatické zálohy databáze
• podpora čipových (klientských/klubových) karet 
• a mnoho dalšího…

Otestujte v praxi všechny funkce a usnadněte si vaše podnikání