Vychytaná kartotéka klientů / mazlíčků

Vychytaná kartotéka klientů / mazlíčků

Vy: „Dobrý den, tak jakou máte představu?" Klient: „Ideálně tak jako když jsme u vás byli poprvé, to bylo nejlepší. Nezapomeňte ale, že se bojí vody a je citlivý na pravé přední pacce, jak jí má po operaci… Jó a můžu vás poprosit ještě o ten šampon, o kterém jste mi minule vyprávěla? Měla jsem i vzorek, byl moc fajn." ...

Kartotéka mazlíčků | ZOOSoft

Mezitím ve vaší hlavě: Co jsem dělala poprvé? Vždyť je to skoro půl roku... Jakou že má citlivou tlapku? Jo a bojí se vody, dobře. Šampon, jaký jsem tak mohla dávat na zkoušku, tenhle nebo tuhle novinku?

Uff, na jednoho člověka mnoho informací, co je třeba mít dlouhodobě na paměti! Krát počet klientů a máte místo hlavy balón. Je to samozřejmě nadsázka, ale není daleko od pravdy.

Seznamte se s KARTOTÉKOU, pomocníkem, který vám práci velmi usnadní

Vysypte z hlavy všechny informace o zákazníkovi i jeho mazlíčkovi. Protože víte, co všechno si bude kartotéka v ZOOSoftu pamatovat za vás? Úplně VŠECHNO. Základní informace o majiteli jsou samozřejmostí, detailní informace o pejskovi (kočičce, králíčkovi…) nutností. Když už evidence, tak pořádně a se vším všudy, ať vaše energie nevyjde vniveč.

Karta klienta | ZOOSoft

Jak vidíte na obrázku, najdete v detailu karty klienta/mazlíčka v prvé řadě údaje k majiteli, doporučujeme vyplnit mimo jména i kolonku „Pohlaví" a „Mobil", především proto, že dle těchto údajů ZOOSoft odesílá připomínkovou SMS zprávu, aby klient nikdy nezapomněl přivést svého mazlíčka včas.
V pravé části pak vidíte věrnostní body klienta, pokud pracujete s věrnostním programem, ale i jeho VIP nastavené slevy.
Druhá polovina už je věnovaná mazlíčkovi, kterých k jednomu majiteli můžete založit, kolik jen potřebujete. Vyplňte si údaje dle vašich preferencí a potřeb včetně vlastních poznámek a postřehů. Nastavit si můžete třeba i po kolika týdnech vás zákazník s pejskem pravidelně navštěvuje.

Informace nad zlato → podklady pro budoucí práci

Detail karty klienta zdaleka není jenom o vpisování vašich poznámek, umí toho MNOHEM víc.
Klíčová je například záložka Timeline, což je takový „průřez" historií návštěv daného klienta.
Když pak páníček přijde a poprosí si pro mazlíčka střih a služby jako před rokem, stačí se podívat do Timeline a přesně víte, kdy u vás klient byl i jaké služby jste zvířeti prováděli.

V dalších záložkách najdete historicky všechny vystavené účtenky daného klienta, můžete se podívat na seznam zboží, které si od vás zakoupil, nastavit osobní slevu na služby či nákup produktů a v neposlední řadě najdete v kartě galerii. Přeci na báječné proměny - fotky Před/Po, ale i na jakékoli jiné. 
Nechybí ani jednoduchá personální statistika počtu návštěv, zrušených objednávek nebo celkové útraty
(v Tiskových sestavách pak najdete mnohem více statistik a potřebných výstupů).

Na základě všech těchto informací můžete zákazníkovi provést dokonalou službu dnes i příště.
Program vše eviduje za vás, nic není třeba nosit v hlavě nebo dohledávat v počmáraném diáři, stačí nahlédnout do klientské karty.

Jak je to s ochranou osobních údajů? (GDPR)

Udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů už pro nikoho není novinkou ani překvapením, setkáváme se s ním prakticky každý den – při návštěvě webových stránek, v běžném životě při návštěvě služeb, lékařů a dalších zařízení. ZOOSoft má GDPR neboli souhlas se zpracováním osobních údajů skvěle vyřešeno, a to včetně souhlasu se zveřejňováním fotek mazlíčka na soc. sítích či webových stránkách.
Vše je pro vás připraveno účelně pro co nejefektivnější a hladkou práci.